vrijdag 24 juli 2009

Doelenplein Delft, zondag 9 augustus 2009

Ankie van der Pas & Erwin Beijersbergen and friends!


vlnr: Ben Schellingerhout, Erwin Beijersbergen, Ankie van der Pas, Tinus Koorn

Eén stem, een gitaar, een mondharmonica en percussie; een begrensde opstelling voor een bandje, maar de kenners weten dat dat voor zangeres Ankie van der Pas en gitarist Erwin Beijersbergen geen belemmeringen met zich meebrengt. Meer nog dan vorige jaren laten zij het repertoire dat altijd weer boven komt drijven tijdens de repetities spreken. Dat betekent meer soul, meer blues, maar met altijd weer die grondtoon van de jazz. Mondharmonicaspeler Tinus Koorn, bekend van de jamavonden in de Bebop weet met zijn verfijnde spel en unieke techniek een brug te slaan tussen de vele stijlen die Ankie en Erwin nu eenmaal hanteren. Ben Schellingerhout, ritmeman pur sang, houdt als geen ander de beat gaande tijdens het concert op

zondag 9 augustus op het Doelenplein in Delft van 16.00 tot 18.00 uur.
Toegang gratis.

De techniek is weer in vertrouwde handen van geluidsman Waling Bandsma.

1 opmerking:

Mirthe Duindam zei

Hallo Ankie, Erwin en friends,

Allereerst heel veel dank voor jullie fantastische optreden vanmiddag! Ik heb er erg van genoten. Ik heb veel foto's gemaakt, die erg leuk gelukt zijn. Een paar heb ik op mijn weblog gezet. Daar kunnen jullie ze bekijken. Ik kan deze en de rest op een cd zetten en een keer aan Erwin geven (via Margreet Groenendijk) als jullie dat willen.
Ik denk dat de link naar mijn weblog wel meekomt met deze reactie.

Nogmaals dank en groet,
Mirthe Duindam (collega van Margreet)